Blog

Bloggen voor meer bereik: april

Bloggen voor meer bereik: april

April is alweer voorbij en het aantal bezoekers van mijn blogproject blijft groeien. Het gaat dus goed. Wat heb ik precies gedaan en wat zijn de cijfers? Blogproject Een jaar lang bloggen voor meer bereik en werken aan een geheel nieuwe website. De website waar ik dit...

Lees meer
10 jaar ondernemer: een terugblik

10 jaar ondernemer: een terugblik

Mijn bedrijf bestaat tien jaar! Sinds 1 januari 2010 sta ik ingeschreven bij de KVK als auteur en tekstschrijfster. Er is in die tien jaar veel gebeurd en ik heb ontzettend veel geleerd. Een terugblik. Opeens een eigen bedrijf Ik had al een aantal maanden mijn werk in...

Lees meer
Dit is waarom chatbots de gebruiker vooral frustreert

Dit is waarom chatbots de gebruiker vooral frustreert

Chatbots zijn ontzettend in opkomst. Met een chatbot automatiseer je een groot deel van je proces. De teksten die geschreven worden voor chatbots, worden ook wel conversational copy of content genoemd. En om die goed te schrijven, moet je écht weten waar je mee bezig...

Lees meer
Hoe overtuig je lezers met het AIDA-model?

Hoe overtuig je lezers met het AIDA-model?

Dagelijks zien we gemakkelijk duizenden reclame-uitingen. Geen wonder dat het lastig is om dan op te vallen met jouw bedrijf, dienst of product. Met het AIDA-model val je sneller op en is het gemakkelijker om potentiële klanten te overtuigen. Hoe werkt dit? Wat is het...

Lees meer