Hoe breng je een boodschap over, terwijl je er zelf niet bij bent? Er is voor de potentiële klant geen ruimte om vragen te stellen. Niemand ziet je brede lach of enthousiasme. De kans dat een tekst anders wordt gelezen dan wat jij in je hoofd hebt is groot.
Hoe wordt jouw boodschap begrepen?
Hoe een onderneming naar het publiek kijkt is anders dan hoe het publiek naar een onderneming kijkt. Een tekst die verkeerd gelezen wordt, raakt de lezer niet. We doen pas zaken met een bedrijf wanneer iets goed voelt en het complete plaatje klopt. Heb jij geschreven teksten waarvan de boodschap verkeerd begrepen wordt? Dan gaat jouw potentiële klant naar een concurrent waar het verhaal wél klopt of goed voelt.
Wil jij alvast weten of jouw huidige boodschap goed overkomt bij je publiek? Laat mij een Tekstcheck doen en ontvang een uitgebreid rapport.
Professionele tekstschrijver
Ik ben een professionele tekstschrijver in Zutphen en reis heel Nederland door om mijn klanten te helpen. Mijn voornaamste doel bij het schrijven van een tekst is het raken van de lezer. Een goede tekst zet aan tot verkoop en schrikt je lezer niet af.
Inzetbaar voor talloze wervende teksten, zoals:
- Webteksten;
- Brochureteksten;
- Klantcases;
- Folders;
- Corporate story;
- Blogs;
- Geschenkboeken;
- E-books;
- Handleidingen;
- SEO-teksten.
Om het juiste doel te bereiken, gaan we met elkaar in gesprek. Zo kan ik bepalen wat voor een teksten nodig zijn en kan ik je beter voorzien van goed advies.
Redigeren of herschrijven
Zit je met je handen in het haar van frustratie? Al tig keer die tekst herschreven, maar je merkt dat het allemaal niet lekker leest. Of ben je bang voor fouten die je zelf over het hoofd hebt gezien? Laat mij je tekst redigeren of herschrijven, zodat jouw tekst foutloos is en leesbaar blijft.
Blijven leren en groeien
Door mijn constante honger om meer te willen leren, ben ik volledig op de hoogte van alle ontwikkelingen betreft marketing, SEO en taal. Hierdoor is mijn kennis altijd actueel en accuraat.
Goed om te weten
- Ik kan met CMS-systemen overweg;
- Ik bezit een basiskennis websites maken;
- Ik werk nauw samen met diverse specialisten die ik in kan schakelen indien nodig;
- Liever zelf schrijven? Ik vind het leuk om het je te leren!
Hulp nodig?
Neem gerust contact met me op.
Website tekstcheck
Zijn de teksten op je site wel zo goed geschreven als je denkt?
Als je ondernemer bent, heb je waarschijnlijk een website. Daar besteed je vervolgens veel aandacht aan. Je zorgt dat de site visueel aantrekkelijk is en hoopt zo je klanten binnen te halen. Een mooie site is bel…
Hoe schrijf je technische teksten die aantrekkelijk zijn?
Er zijn ontzettend veel prachtige, technische bedrijven. Het probleem is echter dat de gemiddelde lezer er maar weinig van begrijpt. Best vervelend, want je wil juist bij hen interesse opwekken. Hoe schrijf je aantrekkelijke teksten over technische onderwerpen? Hoe...
20 goede onderwerpen voor je zakelijke blog
Wil jij een zakelijke blog, maar ben je bang dat je niet genoeg hebt om over te bloggen? Geen zorgen. Het aantal onderwerpen waar je over kunt schrijven is gigantisch. Om je op weg te helpen heb ik 20 blogonderwerpen voor jouw zakelijke blog op een rij gezet. Een...
Google+ stopt: wat kun jij hiervan leren voor je marketing?
Op 2 april 2019 stopt Google+ en dat heeft voor sommige ondernemers behoorlijke gevolgen. Maar voor iedereen die met content marketing bezig is, valt er een wijze les te leren uit het nieuws dat Google+ straks verleden tijd is. Welke les is dat? Wat is Google+?...
De lezer met u of je aanspreken: wat is het beste?
‘Moet ik mijn lezers nou met u of met je aanspreken?’ Het is een vraag die ik ontzettend vaak krijg. Het ligt er maar net aan wat je met de tekst wil bereiken. Om je een eindje op weg te helpen, geef ik je een paar handige richtlijnen. Hoe schrijf ik op mijn site?...
Hoe kun je schrijven met empathie?
“Je schrijf romantische boeken en zakelijke teksten. Is dat niet een hele vreemde combinatie?” Dit is een vraag die ik regelmatig krijg. Eigenlijk is de combinatie helemaal niet zo raar. In zowel mijn zakelijke teksten als mijn romantische boeken speelt empathie een...
Waarom ‘Welkom’ op je site mensen wegjaagt
‘Welkom’, 'Welkom op mijn website' of ‘Welkom op onze site’ wordt vaak gebruikt om te laten zien hoe open, gastvrij en toegankelijk we zijn. Helaas komt het voor de lezer lang niet altijd zo over. Waarom kun je ‘Welkom’ beter vermijden op je site? Ik deed het zelf...
Wat levert meer klanten op? Netwerken of bloggen?
Er zijn verschillende manieren om meer klanten te krijgen. Sommige mensen zweren bij het netwerken en anderen gaan juist voor de online methode en laten hun expertise zien door te bloggen. Maar wat is nou de meest effectieve manier om aan klanten te komen? Ik deel...
Deze reclames lijken érg veel op elkaar – en dat is niet handig
Is je iets opgevallen met de reclames en de manier waarop bedrijven zichzelf verkopen? Het is allemaal hetzelfde! Je valt totaal niet meer op wanneer je hetzelfde roept als de rest. Geloof je me niet? Ik heb enkele voorbeelden op een rij gezet. Reclamespotjes op tv...
Waarom ‘kom eens gezellig langs op de koffie’ echt niet meer in zakelijke teksten kan
Je hebt hem vast wel eens op een website of in een advertentietekst voorbij zien komen: ‘Je bent altijd welkom om eens een bakje koffie te drinken’, of iets dat er op lijkt. Het geeft een warm, welkom gevoel. Maar eigenlijk kun je het beter niet meer gebruiken. Waarom...