Hoe breng je een boodschap over, terwijl je er zelf niet bij bent? Er is voor de potentiële klant geen ruimte om vragen te stellen. Niemand ziet je brede lach of enthousiasme. De kans dat een tekst anders wordt gelezen dan wat jij in je hoofd hebt is groot.
Hoe wordt jouw boodschap begrepen?
Hoe een onderneming naar het publiek kijkt is anders dan hoe het publiek naar een onderneming kijkt. Een tekst die verkeerd gelezen wordt, raakt de lezer niet. We doen pas zaken met een bedrijf wanneer iets goed voelt en het complete plaatje klopt. Heb jij geschreven teksten waarvan de boodschap verkeerd begrepen wordt? Dan gaat jouw potentiële klant naar een concurrent waar het verhaal wél klopt of goed voelt.
Wil jij alvast weten of jouw huidige boodschap goed overkomt bij je publiek? Laat mij een Tekstcheck doen en ontvang een uitgebreid rapport.
Professionele tekstschrijver
Ik ben een professionele tekstschrijver in Zutphen en reis heel Nederland door om mijn klanten te helpen. Mijn voornaamste doel bij het schrijven van een tekst is het raken van de lezer. Een goede tekst zet aan tot verkoop en schrikt je lezer niet af.
Inzetbaar voor talloze wervende teksten, zoals:
- Webteksten;
- Brochureteksten;
- Klantcases;
- Folders;
- Corporate story;
- Blogs;
- Geschenkboeken;
- E-books;
- Handleidingen;
- SEO-teksten.
Om het juiste doel te bereiken, gaan we met elkaar in gesprek. Zo kan ik bepalen wat voor een teksten nodig zijn en kan ik je beter voorzien van goed advies.
Redigeren of herschrijven
Zit je met je handen in het haar van frustratie? Al tig keer die tekst herschreven, maar je merkt dat het allemaal niet lekker leest. Of ben je bang voor fouten die je zelf over het hoofd hebt gezien? Laat mij je tekst redigeren of herschrijven, zodat jouw tekst foutloos is en leesbaar blijft.
Blijven leren en groeien
Door mijn constante honger om meer te willen leren, ben ik volledig op de hoogte van alle ontwikkelingen betreft marketing, SEO en taal. Hierdoor is mijn kennis altijd actueel en accuraat.
Goed om te weten
- Ik kan met CMS-systemen overweg;
- Ik bezit een basiskennis websites maken;
- Ik werk nauw samen met diverse specialisten die ik in kan schakelen indien nodig;
- Liever zelf schrijven? Ik vind het leuk om het je te leren!
Hulp nodig?
Neem gerust contact met me op.
Website tekstcheck
Zijn de teksten op je site wel zo goed geschreven als je denkt?
Als je ondernemer bent, heb je waarschijnlijk een website. Daar besteed je vervolgens veel aandacht aan. Je zorgt dat de site visueel aantrekkelijk is en hoopt zo je klanten binnen te halen. Een mooie site is bel…
Google past titels in zoekresultaten aan – en nu?
Google is steeds meer bezig met aanpassingen. En de nieuwste is een bijzondere: Google past automatisch titels aan van blogposts. Wat betekent dit precies en hoe zit het dan met bepaalde SEO-tools? Aanpassingen binnen Google Een paar keer per jaar rolt er een nieuwe...
Deze 10 fouten zie ik het meest op bedrijfswebsites
Ondernemers maken onbewust veel fouten op hun websites. Fouten die klanten wegjagen en voor minder bereik zorgen. In eerste instantie oogt het misschien niet eens fout - vooral omdat zo veel bedrijven het doen, maar het heeft wel degelijk invloed op jouw bedrijf....
10 jaar ondernemer: een terugblik
Mijn bedrijf bestaat tien jaar! Sinds 1 januari 2010 sta ik ingeschreven bij de KVK als auteur en tekstschrijfster. Er is in die tien jaar veel gebeurd en ik heb ontzettend veel geleerd. Een terugblik. Opeens een eigen bedrijf Ik had al een aantal maanden mijn werk in...
Waarom ik geen keyword research tools gebruik voor mijn teksten
Er zijn ontelbaar veel keyword research tools. Deze worden meestal gebruikt voor het bepalen van de contentstrategie. Ik krijg vaak de vraag of ik hier bij het schrijven en bedenken van content gebruik van maak. En ik antwoord altijd: nee. Dat levert vaak bijzondere...
Hoe overtuig je lezers met het AIDA-model?
Dagelijks zien we gemakkelijk duizenden reclame-uitingen. Geen wonder dat het lastig is om dan op te vallen met jouw bedrijf, dienst of product. Met het AIDA-model val je sneller op en is het gemakkelijker om potentiële klanten te overtuigen. Hoe werkt dit? Wat is het...
Spreek jij op je website de taal van jouw doelgroep?
We onderschatten vaak hoe belangrijk woordkeuze is op je website. Er zijn talloze manieren om iets te omschrijven, maar het is vooral slim om te kiezen voor woorden die jouw doelgroep gebruikt. Dat klinkt misschien logisch, maar wordt veel vaker vergeten dan je...
Het woord no-nonsense is niet zo positief als jij denkt
Met no-nonsense wordt vooral bedoeld dat iemand snel tot de kern komt, zonder poespas. Je zou denken dat het een positief woord is om te gebruiken in jouw teksten of op jouw website. Maar eigenlijk doet het vooral afbreuk aan jouw verhaal en identiteit. Hoe zit dit?...
Hoe haal je gemakkelijk fouten uit je teksten?
Het overkomt de beste: fouten in je teksten. Zelfs een professionele tekstschrijver of copywriter maakt wel eens een foutje. Dat komt omdat je doorgaans gemakkelijk over je eigen fouten leest. Het grote nadeel is echter dat het niet heel professioneel overkomt als er...
4 dingen waar je mee moet stoppen op social media
Social media is een fantastische manier om je bedrijf of product in de spotlight te zetten. Het bereik is immens en als je het goed aanpakt, stijgt de omzet behoorlijk. Maar, er zijn ook dingen die je meer schade toebrengen dan dat het je helpt. En dan is al die inzet...